vrijdag 26 november 2010

Winter wonderland in St. Albert

Sinds 2 weken is hier de winter echt begonnen en ik heb afgelopen week mijn eerste "Cold snap" meegemaakt! Met temperaturen overdag van -20 en met de wind erbij voelde het als -33... Tja wel wat anders dan in Nederland. Maar met de sneeuw en de zon overdag heeft het ook wel wat. Tenminste als je heerlijk binnen bij de openhaard zit en naar buiten kijkt!


Afgelopen dinsdag was Edmonton, ongeveer 10km van St. Albert, de koudste stad op aarde... Onvoorstelbaar, maar Edmonton is vaker de koudste stad op aarde. Vorig jaar December ook al. En toch ben ik hierheen verhuisd....


Hier een paar winterse fotootjes.



De is het uitzich op de tuin wat ik heb van mijn keukenraam.

Hier rij ik elke dag langs als ik naar het werk ga. Heb de foto vanuit de auto gemaakt, want met -23 buiten staan om een fotootje te maken is niet echt super....

Nog een foto gemaakt vanuit de auto, onderweg naar het werk.


En dit is de tuin. In de lente wil Vern de schuur iets verder naar achteren plaatsen en dan een grote groente tuin aanleggen. Afgelopen zomer hadden we 5 tomaten plantjes die Vern met veel liefde heeft verzorgd en dat heeft zijn tomaten afgeworpen. We hadden zoveel tomaten dat we Vern zijn familie allemaal een doosje tomaten hebben gegeven...
Dus volgend jaar gaan we uitbreiden met oa boerenkool! Ben benieuwd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten